Thursday, June 11, 2009

Assalamualaikum...

Posted by habsahmoktar at 4:49 PM
Dulu bila kak Na kata dia dan anak2 ada blog, terlintas difikiran..untuk apa? Adik2 ipar, kawan2 pun ada blog jugak...pun untuk apa? Bila saya tanya kat adik ipar, dia kata untuk dapatkan side income. Ok la tu... Tapi bila lama saya follow blog kak na, banyak benda yang saya dapat tahu dan fikir dari apa yang dia publish. Dari situ jugak saya follow blog yang lain2.... ada banyak kelebihan sebenarnya. Bayangkan lah...macam saya, kami ada 11 orang adik beradik, ramai ipar-duai, anak2 buah, ada yang tinggal jauh, ada yang jarang sangat nak jumpa. Jadi saya rasa kalau guna cara seperti ini, senang untuk kita berkongsi cerita. Updated. Contohnya Kak Maya yang kat terengganu pun boleh follow tumbesaran Uddin. Bukan tahu2 jumpa masa raya,Uddin dah besar.... Sebenarnya banyak lagi sebab... Kerana apa yang kita buat tentu bersebab. Cuma 'sebab' itu, samada baik atau tidak. Sebab itu juga la kita tidak boleh cakap besar... hari ini mungkin kita tak memerlukan, tapi akan tiba suatu hari kita mungkin memerlukan....(hahaha...betul tak kak na).



5 comments on "Assalamualaikum..."

me, myself & mbek on June 15, 2009 at 1:56 AM said...

hahaha... termakun jugak racun akhirnya.... welkambing

maznah on June 15, 2009 at 6:08 AM said...

ya...ya...ya... betul tu... betul...tu la (saje nak sakitkan ati kak cha)

habsahmoktar on June 15, 2009 at 8:13 AM said...

hahaha...terlajak perahu boleh diundur....terlajak kata..ni la padahnya..

mrs e on June 15, 2009 at 11:04 PM said...

welcome to family's blog club
;p

mrs e on June 15, 2009 at 11:11 PM said...

*penambahan

selain tu, boleh dikira blog ni sebagai diari maya yang mencoretkan peristiwa harian/mingguan kita. boleh dijadikan kenangan bila nk flasback cite dulu².. ;)

Post a Comment