Monday, June 15, 2009

Rindu papa...

Posted by habsahmoktar at 8:14 AM



Ini la moment yang anak2 selalu rindu. Bila nak tidur anak2 cari. Nak cium bau ketiak. Sekarang ni ok la sikit berbanding dulu. Anak2 cuma nangis dan asyik tanya bila papa balik. Kalau dulu teruk...demam..kalau sekali-sekala tak apa. Selalu. Nasib baik mak dengan abah ajar anak2 bukan setakat belajar je. Jadi saya boleh menghadapinya. Walaupun sukar... Syukur Alhamdulillah. Walaupun kami selalu berjauhan, kami bahagia. Jadi hati senang. Orang selalu tanya...Ok ke selalu husband tinggal? Husband pun pernah tanya. Jawapan saya mudah aje...jangan tanya. Nanti jawapan saya akan buat dia risau. Tuhan saja yang tahu perasaan saya. Hopefully doa saya akan termakbul. Amin.

9 comments on "Rindu papa..."

maznah on June 15, 2009 at 8:56 AM said...

anak-anak ke emaknya....yang cari papanya

habsahmoktar on June 15, 2009 at 9:50 AM said...

hahaha...hanya jauhari mengenal maknikam.

nyem on June 15, 2009 at 10:06 AM said...

maknikam tu mak sape?

habsahmoktar on June 15, 2009 at 10:12 AM said...

mak maniam. Nape? kenal?

maznah on June 15, 2009 at 11:20 AM said...

manikam la.... sudah tukar ka....

me, myself & mbek on June 15, 2009 at 7:41 PM said...

oooo.... itu family india yg tinggal depan rumah dulu tu yer... bekas rumah en kamdan... hahahhaaa

habsahmoktar on June 15, 2009 at 8:12 PM said...

hahaha...saje salah tulis...nak bg gempak skit.

Fardahila Binti Omar on June 15, 2009 at 9:19 PM said...

alahhh..mak budak yg rindu tu...saje kata anaknya...

habsahmoktar on June 15, 2009 at 9:42 PM said...

biasa la tu...lumrah manusia, susah nak mengaku...

Post a Comment