Monday, June 22, 2009

Frust nyer...

Posted by habsahmoktar at 2:07 AM







Huaaaa....weekend baru ni, kak Na, kak Maya, kak gee dengan kak Shima balik kampung. Walaupun saya tak ada, tapi saya tau tentu seronok sangat dapat berkumpul ramai2. Lagi2 kak Maya pun ada. Bukan senang nak dapat bermanja dengan kak maya. Saya ikut husband pergi ke Kuantan. Ada majlis pecah tanah projek Tanjung Agas kat Pekan Pahang. Memandangkan selalu sangat kena tinggal saya pun ikut la. Dan saya pun terlepas la peluang untuk bersama2 dengan kakak2 saya yang sentiasa merasa diri mereka masih lagi muda remaja. Kami ada tujuh beradik perempuan. Kalau jumpa, gamat suasana. Lupa suami kat sebelah. Dah takde nak control ayu lagi. Kalau ketawa....dari rumah mak long pun boleh dengar. Seronok sangat. Walaupun kami semua kat KL dan Selangor(kecuali kak Maya kat Terengganu), jarang kami dapat jumpa. Masing2 sibuk. Tak sabar nak tunggu hari raya ni... Lepas tu siap gi jalan2 kat Melaka pulak tu....Geram je...


6 comments on "Frust nyer..."

maznah on June 22, 2009 at 2:55 AM said...

huhu... best... memang best. seronok sangat. best sangat.... tak boleh nak kata lah...

me, myself & mbek on June 22, 2009 at 8:36 AM said...

mcm hare jer comment minah seko ni... mentang2 ler dia balik... silambam kang

habsahmoktar on June 22, 2009 at 5:48 PM said...

saje je nak bagi orang lagi tensen...hua...

Fardahila Binti Omar on June 23, 2009 at 9:05 PM said...

ada ubi ada batas..ada hari kita balas.. betul x??hehehe..

lilyto lilo on June 24, 2009 at 5:53 AM said...

hahaha
padan muke semua xleh balik kg
hahahaha
padan muka saya
hahahaha

aza on December 7, 2020 at 7:43 PM said...

lama tak update

Post a Comment